Herman van Boeyen

Leuke Tips

Voice recording altijd leuk

1 min gelezen
voice recording

Ben je iemand die graag van telefoongesprekken even een document maken, om zo in te schatten wat er gedaan moet worden binnen het bedrijf en kan je goed horen wat er allemaal exact gezegd wordt. Dan is het handig om eens een voice recording op te gaan nemen van bijvoorbeeld telefoongesprekken. Dus stel je maar eens voor dat je een eigen callcenter hebt en daarbij veel mensen in dienst hebt en veel mensen hebt bellen iedere dag. Dan is het ook handig om af en toe wat dingen op te nemen, zo zorg je er bijvoorbeeld voor dat je het terug kan luisteren en zo het probleem achter de schermen op te lossen. Daarbij is het zo dat je ook nog eens moet kijken naar klantvriendelijkheid. Echter is het altijd wel slim om toestemming te vragen aan mensen of ze het willen, want anders krijg je daar ook onnodig gedoe mee. 

voice recording

Iets opnemen onthoud je het

Om ervoor te zorgen dat je weer exact weet wat er gebeurt is, dan is het zo dat je een voice recording doet. HIermee kan je exact terughalen wat je eerder hebt gezegd en beloofd om te doen en zo kan je niks vergeten.